Tidsfördriv, verklighetsflykt och meningslöst vetande

Känner mig inte mogen för att sätta igång dagens projekt än och kör därför en liten frågestund som jag hämtat hos härliga Hugan. =)
Mer meningslöst vetande om Afrodite alltså.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Då förstod jag."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mobiltelefonen

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Gissa! =) Vakna med The voice, såklart!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Alldeles för mycket - 9.15?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Reklampausen på Tv4

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en timme sen, för att slänga sopor

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Min favoritmorronsysselsättning - kolla fråga 3!

8. Vad har du på dig?
Flanellpyjamas och fleecemorgonrock. Snyggt va'?!

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja, säkert massor, men inget jag minns nu.

10. När skrattade du senast?
Igår kväll, när jag läste i en av mina favvisbloggar, Cinas låda...=) Hon hade samma problem som jag - hittar ständigt på nya, braiga ställen för exempelvis julgardiner och juldukar...blev så komiskt. Skulle kunna vara jag som skrivit det inlägget. =)
Eller ja...fnissade ju faktiskt lite i morse oxå, då jag ringde för att väcka syrran. Hon var lika förvirrad som vanligt och hennes serenad (mobil, klockradio) var i full gång...medan hon fortfarande sov lika lugnt...=)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En liten bokhylla, en tavla, en lampa, en ljuslykta...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, i morse när jag kollade i spegeln =/

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite småkulig

14. Vilken var den senaste film du såg?
Oj! Minnet! Hmmm...JO! Det var ju "Flickan som lekte med elden"!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt vad mina närmaste i sin vildaste fantasi skulle kunna tänkas önska sig! Och lite till...Och en ny jamis till mig.

16. Tycker du om att dansa?
Jepp, mycket! =)

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Mina fyra killar har jättefina namn...Filip, Victor, Simon och Ludwig. Har inga planer för fler barn. Det finaste flicknamnet jag vet är Julia.

18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Oh ja!!! Från oktober till april - varje år!

Sådärja! Nu ska jag snart sätta igång. Jag ska bara...=)

Glöm inte kolla två inlägg ner - om du är lika nyfiken som jag! =)
Svar kommer "så småningom" och som inlägg i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Orkar inte fråga något utan tittar bara in och tackar för hälsningen.



Kram!

2009-12-02 @ 10:40:40
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0