Good morning alla!

Ja, nu är det slut på juldagarna och vi har återgått till vanlig söndag.
Känns helt ok, även om jag (som vanligt) tycker att julen gick alldeles för snabbt.
Jag hinner liksom inte riktigt med, hur mysigt det än är.
Julkänslan kom på ett kort besök på julafton, sen försvann den igen.
Även om jag mös och slappade hela juldagen kunde inte riktigt hjärnan begripa att det just var juldagen.
Annandagen kunde varit julafton, eftersom vi firade jul då igen.
Ja, ni hör ju själv hur förvirrat det kan bli...=)

Hur som helst - annandagen hos sonen med flickvän - blev alldeles perfekt.
Tack ungdomar för julklappar, god mat och trevligt umgänge (tack även till sonens svärisar).
På tal om julklappen, så fick jag en valfri och 30-minuters lång skönhetsbehandling på "live it".
En typisk grej som jag ofta tänker att jag skulle vilja unna mig, men aldrig gör.
Så det var perfekt och jag blev väldigt glad!
Tack Emma och Fille! =)

Nu när juldagarna är över återkommer naturligtvis en annan stress.
Över en grej som jag faktiskt lyckats ta ledigt ifrån över julen.
Jag hade programmerat hjärnan att släppa ämnet över jul och den lyssnade för en gångs skull.
Men nu är det åter dags att aktivera geniknölarna.
Känns dock som om jag glömde just det momentet - att ställa in "återaktiveringen".
Hjärnan känns sumpig och trög.
Ska se om jag kan råda bot på det...
See you later!



KRAM
från

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken trevlig klapp att få!



Kram!

2009-12-27 @ 11:42:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

Ja, det är jobb för mig också i morgon men det känns faktiskt skänt! Härlig julklapp, det skulle jag också behöva :-)

2009-12-27 @ 18:07:29
URL: http://http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Boppan

Skickar lite gnugg till dina geníknölar ;-)

2009-12-27 @ 19:24:57

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0