Snart fredagsmyyyss! =)

Jodå, dagen har varit snärjig, men vad gör man då?!
Jo, prioriterar!
Städningen blev ganska snabbt omvandlad till en quick-step (och ni som varit med ett tag. vet att det inte är något ovanligt...hehe...Mer om detta här)
Handlingen kom jag inte ifrån...herregud, vi måste ju ha mat.
Idag blir det för övrigt vitlöksinbakad kassler med potatisragu á la "halv åtta hos mig" - mums!
Tvättningen kunde jag inte heller stryka...vi kan ju inte gå nakna!
Shit - kom precis på att jag glömt hänga upp den senaste tvätten. Hmmm.
Samtalet, det viktiga, ja det är även det avklarat - check on that too! (det tar sig...)
Maten håller jag på att förbereda så på den punkten är det oxå lugnt.
Uppsatsen då då...ja, det går lite trögt, men dock framåt. (samtalet handlade bland annat om den)
Litteratur tuggas och sväljes, dokument öppnas och stängs (mer eller mindre skrivna i) och det fnulas en väldig massa.
Men det ska gå!
Förresten - en liten bonus idag!
Jag har gjort något som inte fanns på agendan - köpt julgran!
Den bara stod där...jag kunde höra hur den ropade mitt namn.
Så, den fick följa med hem...=)
Men den är inte klädd än.
Nej, den är "under behandling"! (mer om detta här)
Hahaha...numera kan jag börja länka till inlägg som är ett år gamla...och varför det?!
Jo, för att bloggen fyllde 1 år i förrgår...=)

Nämen shit vad klockan går!
Dags med ännu mera middagsbestyr!

Vi "ses" senare ikväll efter finalen...=)
Heja Calle!

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

grattis till blogg 1årsdan!

2009-12-11 @ 17:19:14
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej och tack för besöket hos mig! "Vardagsbloggen" är låst p.g.a. vissa yrkesval i familjen och man vet inte vad det finns för dårar i cyberspace ;-)



Idol ikväll, heja Mariette - nej just det, hon har ju redan åkt ut :-S



Trevlig helg! Kram Linda

2009-12-11 @ 17:28:35
URL: http://vartnyahus.blogspot.com/
Postat av: Veiken

Jaså, du kunde inte stryka tvätten - jag stryker nästan nästan all tvätt:) Hahaha! Kram

Postat av: Jess

Ha en härlig fredag med mycket mys! Var förresten i dina hemtrakter i dag. Berättar mer sen på bloggen! Kram

2009-12-11 @ 18:44:01
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anonym

Brukar inte läsa denna blogg men undrar hur du som är en vuxen kvinna kan missunna en liten tjej på 16-17 år att vinna idol??!

2009-12-11 @ 23:35:49
Postat av: Anna

Haha! Jag tänker använda ett AFRODITE-uttryck som kommentar på det som står här ovanför...

JAAHAAAAAA!! fniss



Fy för den lede...!! ATT du bara har mage... Hehe!!

2009-12-12 @ 12:38:20
URL: http://miranna.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0