Tjoho...

...det verkar som om vi åter har ett fungerande nät!!!
Jag är så lycklig att jag var tvungen att titta in om igen. =)
Min man är ett geni!
Eller ja, kanske lite överdrivet, men han har i alla fall lyckats lösa våra problem for now.
Och jag håller tummarna för att det är for good!
Det är ju egentligen inte klokt att man gjort sig beroende av www, men så är det bara.
Vi lever i 2000-talets IT-samhälle och det spelar ingen roll vad det handlar om, så är man på ett eller annat sätt och mer eller mindre, beroende av en fungerande nätverksuppkoppling!
(och nä mannen, inte bara för att kunna blogga...hihi)
Hur som helst...ville bara uttrycka min glädje och berätta att nu är Afrodite på banan igen (förhoppningsvis)!
Och tacka mannen, som lagt tid och pengar på att fixa till det! =)
TACK!

Vi ses ute i www!




Kommentarer
Postat av: Jess

Oj så mycket snö ni har! Vad bra att nätet fungerar igen och visst blir man beroende! Kram

2009-12-21 @ 18:05:27
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0