Ahhh...

Nu sitter jag äntligen här...Låter ju helt sjukt egentligen, men det är ganska najs att få ut sin tenta. Man vet redan i början av en kurs att den ska komma. Lika bra att få den direkt, så att man vet vad man har att göra med. Vad man ska ta tag i. De första dagarna tycker jag så här i alla fall. Skönt att få komma igång, skönt att veta vad jag ska fokusera på. Äntligen. Sen kommer det givetvis dagar som jag verkligen inte kommer att känna så här. Dagar av ångest och frustration. Men det är inte idag, så den tiden den sorgen! =)
Nu ska här läsas två avhandlingar. Läste dem redan igår, men får ha sig en omgång till. Dokumentet "Hemtentamen hist.kult.II, Delk. 2" är öppnat, so - here we go!

Vad hittar ni på denna torsdageftermiddag/kväll? Nåt spännande? Berätta! =)


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0