Älskar orkidéer =)



Orkidén är en av mina favoritblommor!
Var bara tvungen att visa upp två av mina praktexemplar. =)
De är tagna med mobilen, vilket förklarar den lite dåliga skärpan.
Förstår mig inte riktigt på att överföra bilder med kameran, förstår ni...Haha. Dålig!
Men visst ser ni att de är fina?
Det är faktiskt som de blommar om oxå, så det så! =)

Förresten!
Kollade runt lite på nätet innan på sidor med "lyxdroppar"...

shopping4net.se är ännu billigare med de xtravaganta dropparna, så ni vet =)
Blev minsann lurad på 30:- på den lilla flaskan jag köpte.
Kanske till och med har ännu bättre utbud faktiskt. Ska kolla vidare...
Hmm, den här sidan är helt klart bättre...Nja, kanske inte...
Ni får helt enkelt kolla och bedöma själva =)
De har lite olika utbud, det kan man konstatera i alla fall.
Och priserna kan skilja lite från droppar till droppar.
Good Luck! =)

Kylie Minogues "Darling" är oxå fin faktiskt. Fick inte med den innan.
Listan kan naturligtvis göras mycket längre...=)

Nu över till spisen - Fyllt franskbröd står på dagens.


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0