I chock, arg och trött...

Amen åh! Hur förvirrad får man va'?! Här kommer nu ytterligare kännedom om skribenten till denna blogg; Hon är oerhört förvirrad! Detta gör sig särskilt påmint då hon är under stark press eller just efter att stressen dragit förbi och hon försöker pusta ut. Och tror att det är helt OK att göra detta. I detta nu inser hon hur mycket hon misstagit sig och hur dåligt med tid hon just nu har. Jävlar!

Jag ska förtydliga detta:
Som ni vet har jag precis lämnat in en hemtenta. Jag har hela tiden vetat om att senare under denna termin (närmare bestämt i april) ska jag skriva B-uppsats. Jag har även vetat om att PM:et för denna uppsats ska lämnas in den 3:e mars. Vad jag inte "visste" (jag hade naturligtvis vetat om jag bara använt hjärnan, men jag vet inte om jag kanske lämnade in den tillsammans med tentan...får nog fråga min kursledare om detta...) var att den 3:e mars infaller på tisdag!!! Hur kunde tiden gå så snabbt (ja, jag vet att den diskussionen förts tidigare, om tiden som flyger och far och vi ska inte "go there"), men ändå...??? Det är ju helt sjukt! Jag som har känt mig så lugn! Gott om tid!
Efter inlämning av tentan hade jag (i mina tankar) en hel vecka för PM-skrivande...Men ikke! Här ska skrivas PM tills på tisdag. Och jag har inte ens börjat. Jag har inte ens fnulat färdigt kring det!
Och vi som skulle ha en sån mysig dag i morron! Vi skulle åka till Center Syd och bara mysa hela dan. Nu blir det nog inget med det! Fy, vad besviken jag är på mig själv. Och vad besviken min man kommer att bli! SUCK!

Ja, ni tror väl inte att jag är riktigt klok. men såhär ser det ut i mitt huvud just nu. Och ofta. Dålig koll. Usch jag blir så trött på mig själv! Vakna för helvete, mänska!

Kommentarer
Postat av: mie

Men oj din stackare..nu lider jag med dig=///. Ska knipa och hålla tummarna hårt att du fixar detta. Ni får pysmysa en annan dag=).



Kram!

2009-02-27 @ 15:36:54
URL: http://mies.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0