Ny dag, nya tag, Cogito ergo sum och annat...

En ny dag nalkas och torsdag it is. Vet inte hur det går till, men lika fort som det är måndag, så är det torsdag. Mycket märkligt. Helg igen alltså. Jobbehelg den här gången. Inte särskilt upplyftande. Ska inte klaga egentligen, trivs ju och så, men fantastiskt tråkigt att jobba både lördag och söndag kväll är det. En gång i månaden infaller den här jobbehelgen. Ganska lagom ändå. Ger lite extra klirr i kassan, vilket tacksamt emottages. =)

Dagen idag, denna torsdag, vad händer med den då? Ja, idag bara måste jag få upp böckerna och försöka läsa. Blev inte så mycket av den varan igår, tyvärr. Har kommit av mig lite och det är inte bra. Senaste tentan tog verkligen musten ur mig och jag väntar fortfarande på att motivationen ska infinna sig igen. Men jag ifrågasätter, jag tänker, alltså finns jag och jag tror även att det finns hopp om att inspirationen ska återvända...I väntan på detta tar jag en liten bloggrunda. Det ska ju göras det med! =)

Vad gör ni denna hurblevdettorsdagsåsnabbtdageninnanhelgendagen?


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0