Trött och eländig...

...är jag. Mår inte alls bra faktiskt. Känner mig matt och febrig. Skittråkigt. Och så är det arbetsdag i morron 7.45-15. Blir ju spännande...Not!

Vilken melodifestival! Bästa hittills, enligt min mening i alla fall. Inte en enda dålig låt! Bäst var nog "de där piloterna" med riktigt "dunka-dunka" haha...så gammalt det lät! Dunka-dunka, jaja...=)

Blir inte roligare än såhär idag. Ska stupa i säng och försöka sova. Hmm, kan ju vara för att jag varit vaken sedan fem i morse, att jag känner mig slutkörd...

Önskar er alla en god natts sömn och på återseende. =)

Kommentarer
Postat av: Annette

Uscj låter inte som du haft en såå bra dag själv :( Hoppas inte du blir störtsjuk bara! Blev rätt okej med krullet ;) men upptäckte att det måste ABSOLUT klippas också :S Får se om jag kanske hugger i med saxen själv i morron :) Bra sås reder sig själv vett du ;)



Krya på dig och hoppas du får sova i natt iallafall.

Kramar i massor

2009-02-28 @ 23:12:12
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Lena

God morgon, eller snarare god förmiddag min vän,

Konstigt att du känner dig febrig och matt. En nattuggla som inte går och lägger sig, skriver först sin tenta sent in på dygnet och sedan sin uppsats. Hmpf!

Hoppas att du får en underbar dag! Även om du jobbar.

Kramis Lena

2009-03-01 @ 11:05:02
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Grodismamma

hmmm, jaaa, körkort för lilla mormor blir det inte!

Däremot kolla bankpapper!



Ha en bra dag!



/grodis

2009-03-01 @ 14:06:54
URL: http://grodismamma.blogg.se/
Postat av: daisy

hallå!

tack för titten.

jag har inte hunnit underhålla bloggen så mkt som jag önskat men har stora förhoppningar att det snart vänder (läs mindre att göra på jobbet).

spännande att läsa att du tyckte det var den bästa mello. hmm ja jag vet inte vad jag ska säga men piloterna var nog den största behållningen för mig. jag skrattade hjärtligt åt dansen i för stora overaller och funderade över vilken eller vilka låtar de kopierat. när jag surfade runt idag så verkar de tom ha kopierat sig själva. jaja skitsammma hoppas ngn trevlig spinninginstruktör tar med den i ett pass nära mig :)

ha en skön söndagkväll

xoxo

daisy

2009-03-01 @ 18:24:01
URL: http://daisydoodle.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0