Åh fy fan...

...vilket jobb!
Vad jag gör?
Håll i er nu...
...STÄDAR UT JULEN!
Liiite sent, tänker ni kanske?
Och jag håller med!
Men jag har ju liksom haft lite
annat som stått i vägen...
Men idag var dagen för detta!
Min "lediga" dag!
De e ju så roligt när man plockar
fram det fina som man inte sett
på ett år, men fy fan för att plocka
undan skiten...Inte lika roligt!
Men, men, ser snart en ljusning...=)
Ska snart ta en paus för en fika med
två av sönerna, Filip och Victor =)
Fille slutar jobbet nu vid två och Vicce, den fisen,
har ju "lediga dagar" både måndagar och
onsdagar, från skolan alltså.
Brukar ju vara lite "slappare" schema i trean
på gymnasiet...
Hur som helst - paus alltså!
See you later alligator!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0