Amen åhhh...


Vad jag är trött!!!
Önskar att jag hade kunnat säga något annat,
men jag är verkligen trött, förbrukad, totallly worn out!
Och inte är det för att jag ägnat mig åt bloggmaraton,
(vilket hade varit mycket roligare)
utan uppsatsmaraton är det vi talar om! 13 h i går!
Jag dööör!
Tur att det är slut på skiten klockan 10 i morron!
Hade inte klarat många dagar till!
Inte klokt att missköta en blogg på det här sättet heller,
men jag har fan inte tid!
Är ju aldrig hemma nuförtiden!
Trööött!
*Gäsp*

I morgon är första dagen på resten av ditt liv

Detta ordspråk blir min räddning idag!
Hoppas ni får en fin dag!
Själv ska jag gå in i min uppsatsbunker
om sisådär en timme.
Och kommer väl inte ut förrän i natt nån gång =(
Hej Svejs!
*Suck*



Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0