Bloggmaraton

Hej...igen!
Skäms nästan för att gå in här igen!
Jag menar, har jag inget liv eller?
Ja, man kan ju undra...
MEN de e ju så roligt!
Det är en sån dag idag, helt enkelt!
Och det är ju minsann inte varje dag
som bloggen har FLERA inlägg.
Och den ska ju va min ventil...
Och jag BEHÖVDE ventilera idag!
Tur för er som läser att ni inte gör så många
inlägg...De hade ju blivit jobbigt för er! ;)
Men NÅT kan ni väl skriva?

Visst är den under bar?!
Filmklippet med lejonet alltså...
Inte ett öga torrt, om ni frågar mig!
Och så fick jag ju lära mig HUR
man lägger in Youtubeklipp...Haha
Nä, jag kunde faktiskt inte det!
Är inte så teknisk,
men jag KAN lära mig...faktiskt
Tack vare Emma...TACK!

Nu ska ja kolla vad dumburken har att erbjuda
Förmodligen NADA, men gör ett försök...
I "värsta" fall sitter jag här snart igen...=)



Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0