John Blund...

...har kommit hit till mig nu och det innebär att jag är helt färdig, måste gå o lägga mig!
Kommer ju en dag i morron! Och tidig kommer den att bli! Har en förhoppning om att inte tvingas tillbringa hela helgen framför datorn, men det vet man aldrig. Jag är ju en "varannandagsmänniska" så att säga...Idag har det gått bra med tentaskrivandet (och jag hoppas verkligen att det gör det även i morron) men jag har en tendens till att vara på G bara varannan dag, så vi får väl se...Jag har gott hopp i alla fall! =)

Nå, vad tycker ni nu om Robbie Williams? Visst är det gripande när han står där och publiken sjunger, han sätter sig ner och bara "är", med tårar i ögonen, lyssnandes på publiken...Det är så...så stort!
Jag tycker den är fantastisk i alla fall! Om det är någon artist jag skulle vilja se en konsert med så är det honom faktiskt.

Oki...jag skulle nog kunna sitta här och babbla en stund till, men klockan är slagen, mina vänner...Afrodite is tired! =)
En liten nattbild kanske skulle passa? =)
Sov gott!



Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0