Längtan...

...efter varmare breddgrader!
Ett litet urval från det privata "lilla" bildarkivet...
Visst ser det härligt ut?
Ja, jag vet att det blev lite mycket av mig, men det kan ni väl bortse från?
Grejen är att mannen nästan bara tar kort på mig,
jag ska va med överallt...
Vet inte vad det kan bero på, kanske tycker om mig...=)
Mannen fick i alla fall va med på en liten hörna (fast jag vet att han inte vill...Hihi)!



Alanya 2008!
Vill åka NU!
Vill, vill, vill!

Duscha va de ja...
Fastnar här hela tiden...
E ju så roligt!
Har inte ens kommit ur min jamis än!
Men som ni vet är den ett av mina favvisplagg!
Nu ska jag göra ett nytt försök...
Hejsvejs!


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0