Morgonstund har guld i mund?

Fast inte idag!
Är tung, trött, omotiverad, seg, och dessutom snart tvungen att gå till jobbet (15), vilket inte känns motiverande idag...
Känner inte för att göra något alls...Bara softa...Men, men, man får ju inte alltid som man vill...
Varför känns många mornar just nu som en kamp? Känner mig ju aldrig utsövd! E de bara jag?
Typiskt mig att känna såhär vid den här tiden på året dock...brukar alltid bli lite låg...Ingen tillstymmelse till ljusning på lääänge...Långt till våren och sommaren ju...BLÄ!

Tänkte bara göra ett litet inlägg så att ni vet att jag lever...=)
Ber om ursäkt för min trista sinnesstämning, men hoppas att mitt vanliga jag är tillbaka i morron (eller kanske redan ikväll, efter jobbet...förhoppningsvis)
Tills nästa gång - Ha det bra och sköt om varandra i vinterrusket!
Kram

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0