Natt-snack

Tar en liten paus och sitter och drömmer mig bort för en sekund...till varmare breddgrader, vad jag skulle göra om jag hade en miljon, ja, ni vet sånt där riktigt dagdrömmeri...
Kom fram till att jag verkligen skulle kunna packa och vara resklar om sisådär en timme, om nöden hade krävt det och att jag skulle kunna börja handla en massa onödigt härliga kinds of stuffs direkt, om bara rätt butik varit öppen såhär dags...
Skulle ju till exempel vilja ha/behöva en ny garderob, ja alltså inte möbeln, utan mer det som är i den...=)
Och så skulle jag vilja ha en ny torktumlare, den gamla är sönder och det skulle spara himla massa dyrbar tid med en ny...Så skulle jag vilja designa om lite härhemma (jo, för det är mer än bloggen som behöver en uppfräschning) och då främst vår ovanvåning, där vår TV-soffa fullständigt håller på att vittra sönder...GAH!
Sen skulle jag vilja ha lite nya, fina tavlor...ibland får jag såna där idéer och då vill jag nu! Sedan länge är en tavla målad av Gustav Klimt, en favorit. Har fått den lite på hjärnan nu igen...Ni får ett smakprov här...



Visst är den vacker? Jag blir alldeles stum av förundran över hur vacker den är...Eller är det bara jag?
Nu väntar mitt dokument med namnet "Uppsats Moment 5" på mig - behöver inte gå närmare in på vad det innebär, det vet ni vid det här laget...=)
Hi!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0