Ny dag

Onsdag morron...Trött som bara den, hade svårt att somna inatt. Många tankar som flög runt i huvet på mig. Känner trots allt att det kommer bli en bra dag. Tar emot den med tillförsikt. Kommer kämpa på med kulturhistorien (även om jag redan igår var beredd att kasta in handduken...) - Det är ju faktiskt en nya dag, vilket innebär nya tag, nya utmaningar! =)

En liten vits kanske skulle passa bra nu när jag försvinner in i böckernas värld...
Härlig kille det här: =)

En liten pojke kom för att äta sin frukost och frågade sin farmor, 'Var är
mamma och pappa?'

'Dom är i sängen' svarade farmor. Den lilla pojken började fnissa och åt sin
frukost och sen gick ut för att leka.

Pojken kom han in för att äta lunch och frågade farmor, 'Var är mamma och
pappa?'

'Dom är fortfarande i sängen' svarade farmor.

Pojken fnissade och åt lunchen. Gick sedan ut för att leka. Pojken Kom in
för att äta middag och igen frågade farmor, 'Var är mamma och pappa?'

'Dom är fortfarande i sängen' svarade farmor.

Den lilla pojken började att skratta och farmor frågade,

'Vad är det, varje gång jag talar om för dig att dom är i sängen så  börjar
du skratta. Vad är det som pågår?'

Den lilla pojken svarar,
'Jo när pappa kom in till mitt sovrum i går kväll och frågade efter
Vaselin, då gav jag honom Superlim.'

Vi hörs senare!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0