Oj, oj, oj

Idag är jag en väldigt sliten kvinna!
Känner mig som en pigg 90-åring =(
Efter den tredje natten i rad med väldigt orolig sömn, har jag jobbat 7.45-15
Shiiit va ja jobbat under de timmarna!
Vet inte hur många mil ja gått inom Coop's väggar, men många har det blivit iaf
Kan säga att mina ben känns som om jag går runt med tjocka trädstammar eller nåt
Har precis tagit mig en liten lur efter maten och känner mig något så när  fit for fight igen
Är ju inget överväldigande som kvällen har att erbjuda, bara lite tv, ett nytt program tänkte ja kolla in idag - Snillen snackar på TV4...Verkar kul, har fått för mig att de e som typ Rappakalja-spelet...har ni spelat de? Skitkul faktiskt...=)
Sen blir de sängen för att orka med morrondagens körare av uppsatsskrivning...=(
Usch fy, vad jag låter trist och gnällig idag! De e precis så ja känner mig oxå...
Så - jag ska inte tråka ut er mer nu, utan tackar för visat intresse för idag och hoppas på återseende (och ett bättre humör) i morron!

See ya!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0