Ontiryggen.nu

Och det har jag för att jag suttit vid datorn i NIO timmar idag! Konstant! (Eller ja, ett avbrott för matintag)
Men det var det värt, för fy attan vilket flow vi har kommit in i nu! Är så stolt över oss!
Kvällen kommer att bestå i fortsatt förkovrande och kontinuerligt skrivande. Känns som om jag orkar hur mycket som helst! Idag är jag oslagbar! =) En otrolig energi som jag nästan inte vet var jag ska göra av...Jo, jag ska pränta ner den i dokumentet =) Det tycker jag verkar som en god idé!

I morron ska vi på familjemiddag hos svärmodern, tror det skulle bjudas på Coca Cola-marinerad stek av något slag...Låter skumt, men samtidigt spännande. Det brukar alltid vara tasty när damen i fråga är i farten...=)
Ska bli så himla skönt att slippa laga mat, bara bli uppassad, sätta sig till dukat bord...Ska bli NAJS!

Nej, nu ska jag gå och göra av med lite överskottsenergi! (läs skriva uppsats=))
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Hörs sen kanske...=)


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0