Kvällshumor =)

Satt och flummade lite vid min dator och hittade (eller blev tipsad av Vicce) om en humorsida med raggningsrepliker...
Helt galet!
Finns det verkligen folk som kläcker ur sig nåt så korkat? Och i tron på att få napp?
Ganska rolig läsning i alla fall =)
Vissa är bättre (roligare eller knasigare) än andra och jag har en absolut favorit =) som fick mig att verkligen skratta =)

Jag begär inte att du ska falla för mig men du kan  väl snubbla lite i alla fall?

Har du ett plåster? Jag tror jag skrapade mitt knä när jag föll för dig.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?

Din pappa måste vara tjuv. Han var uppe i himlen och tog guds finaste ängel.

Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

Dina kläder skulle passa bra på mitt sovrumsgolv!

Ursäkta, men min mobil fungerar inte utan ditt nummer.

Varför kollar dina bröst på mina ögon?


Aja, liiite roliga var vissa av dem =) Men, som sagt, vilka idioter det finns därute...

Nähä...börjar väl nästan bli dags för loppelådan, eller?
Ska ju jobba i morron (tror jag)...Har ju egentligen inte tid, eftersom jag skulle behöva träffa en kursare för att börja på uppsatsen, men har inte lyckats få tag i nån ersättare för mig på jobbet...Så ja får väl masa mig dit...
Eller kanske ringer jobbet i morron o hör om ja kan få bli ledig, bara sådär...(skulle inte tro de va) Eller så får ja sjuka mig...Men de e ju ingen hit heller och känns inte bra...Jaja, får nog sova på saken i alla fall, se hur de känns i morron bitti...
Nattiz-Nattiz på er nu då och sov gott på 2009-års första natt!

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0