Morning has broken!

Ny dag - nya tag!
Ny arbetsdag och nya utmaningar.
Håhåjaja!

Flera av er har frågat hur lillfisens nya stil ser ut...
Nästan som innan! =)
Och "som innan" betyder mycket svart.
Men han slog ändå till och köpte sig två par blåjeans (vilket han inte ägt på säkert tio år, utan det har varit svart, svart, mera svart...och lite grått...).
Även en huvtröja som gick i annan färg än svart inhandlades - grå och blå faktiskt. =)
Mycket fina kläder var det han införskaffade, även om den "nya stilen" lyste ganska mycket med sin frånvaro. *fniss*
Han är för söt! =)

Nu ska jag gå till mitt "andra hem" och stanna där de kommande åtta timmarna.
Tjäna lite pengar för all del, men jag hade mycket hellre tillbringat dagen i en solsäng och med en god bok i högsta hugg. 

Ha en underbar fredag allihop! Pöss! 

Kommentarer
Postat av: Cilla

ha en myspys helg. kramisar

2009-07-31 @ 10:09:35
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: Anna

Tjingeling din stackars livegna kvinna... fniss

Något solande blir det inte tal om här inte... Det blåser som attans och jag har intagit soffan och där tänker jag stanna... S

Kram kram kram!

2009-07-31 @ 17:39:59
URL: http://miranna.se
Postat av: Lotta

Nu är min arbetsvecka över och nu väntar två veckors ledighet igen.

Och nu ska jag sola och få tillbaks den fina färg jag lyckades fixa i början av sommaren.

Ha det fint i helgen.

Kramen

2009-07-31 @ 22:05:02
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0