Skitirriterad!

Vet faen inte riktigt vad det är med mig...!
Brukar ha ett attans tålamod och en stor portion överseende med "knäppgökar", men det verkar faen som om måttet är rågat! Blir asirriterad på jobbet! Försöker att inte visa det, men tror inte att jag lyckas till 100 %! Känner mig "lack" på tillvaron! There's no place like home, känner jag just nu. Jag mår bäst hemma i min egen trygga vrå. Helst i solen..hihi. I en solsäng...;) med en bok i handen...=)
Jag behöver SEMESTER! Vara ledig! NU! =)
Har faktiskt inget klokt att säga...ville bara kika in. =)
Jobbar i morron (10-18) och sen ska vi beställa pizza och bara mysa på kvällen.
Lördag jobbar jag 7.45-13 och sen ska det mysas och grillas kan ni tro, på  lördagkväll. =) me like!
På söndag blir det slappedag, eftersom mannen börjar jobba på måndag.
Själv ska jag ut på tur på måndag! Ska bli så himla kul!
Då styr jag kosan mot Laholm för att träffa en av mina blogg-favvisar - Miranna.
Kommer ni ihåg det jag pratade om för ett par månadeer sen?!
"Bitches on the beach 2009!"...det går av stapeln på måndag! 
Tyvärr verkar det "bara" var jag själv och Anna som nappat på jippot...hihi.
Hur som helst...jag styr kosan mot Laholm och ser fram emot en riktig tjejkväll!
Wanna join?! Gå in till Anna och anmäl ditt intresse! =)
Kommer att bli askul! =)
Nu  ska jag nanna kudden...See ya! Pöss!

Kommentarer
Postat av: anne

Men hur är det, jobbar du bara över sommaren eller pluggar och jobbar du parallellt, eler var du klar med pluggandet?



Beacha på du på måndag, det låter härligt! :)

2009-07-31 @ 08:45:54
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Tja, det kanske bara är du och jag som vågar bekänna och erkänna det vi är... fniss igen

2009-07-31 @ 17:42:37
URL: http://miranna.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0