Vilken dag!

Den startade redan klockan sju, då jag förvirrat försökte få grepp om verkligheten.
Är inte riktigt i fas med mig själv efter semestern och har sovit alldeles för lite.
Jag inledde dagen med en liten quickstep.
Mannen fick i uppdrag att inhandla 20 frallor och lite gott pålägg.
Nä, vi hade inte bjudit in till "gårdsfrukost" i grannskapet...hihi...utan skulle få besök av mannens bror med familj = fru och tre barn.
Som skulle komma klockan 9...PUH!
Familjen bor i Göteborg och vi träffas därför inte så ofta.
Min svåger ringde igår kväll och undrade om de fick komma - såklart att de fick!
Hade några mysiga timmar med dem, innan det blev dags för mannen att köra till Stora Staden med en av sönerna.
Syftet var inhandling av en stycken ny dator till ynglingen.
Det blev bingo - sonen blev med ny dator och han är jättelycklig. =)
Under tiden ringde min syrra och ville bli bjuden på kaffe.
Hon och jag satt sedan och snackade lite skit i största allmänhet fram till klockan tre, då det blev dags för mig att hoppa i "arbetsuniformen" (15-21.15).
Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar lite på Beck, men framförallt på NCIS och har för avsikt att fortsätta med detta tills sängdags.
Inget mer bloggande idag alltså.
Ska försöka titta in till alla mina godingar under morrondagen (om det inte blir strandväder då alltså, för då intar jag en brasse från morron till kväll *hoppas*).
Naturligtvis ska jag försöka hinna med att visa lite bilder från semestern och berätta lite om vad jag hade för mig im Deutschland. =)
Nu önskar jag er alla en god natts sömn och hoppas att vi hörs snart!
Kramiz


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja just ja, du har ju oxå varit i TYskland.

Jag kom hem igår.

Spännande att få se och höra vad du tyckte om Berlin.

Här är det iaf inte strandväder idag.

Kramen

2009-07-21 @ 09:14:05
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag hade hoppats på stranden men molnen avlöser varandra hela tiden och här är bara 18 grader i luften. Kall vind dessutom så... Njae... Vi får se!



Ha det gott i dag!

2009-07-21 @ 11:53:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Tjingeling!

Ja, det var ju ett tag sedan och det ska bli kul att få en rapport från semestern. L

Någon beach har det ju inte blivit här, men sommaren är ju inte över ännu... L

Kram och vi hörs på luren!!

2009-07-22 @ 20:50:10
URL: http://miranna.se
Postat av: Lotta

Tittar in och önskar dig en fin dag!

Kramen

2009-07-23 @ 08:48:29
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0