30 minutes of fame...

...i kamerans sken!
Ja, det är inte så flashigt som det låter faktiskt.
Har legat under kameran i 30 minuter och fått gjort en MR (magnetröntgen) av mitt knä.
Har ni varit på MR någon gång?!
Ett himla liv; bankande och bånkande i 30 minuter.
Visst, man får hörlurar med musik i öronen, men vad hjälper det?!
Jaja, nu är det gjort och nu är det upp till farbror doktorn att ta vidare ställning till vad som ska göras med knät.
Antingen blir det operation eller en ny kur av medicin. Vi får väl se.
Jag är grymt trött på att ha ont i knät i alla fall, så nåt måste göras!

Nu över till något annat...
Jag har varit på skolavslutning.
Syrrans dotter gick ut 9:an idag och jag har varit där och hängt lite blommor kring den unga damens hals.
GRATTIS Rebecka och LYCKA TILL i framtiden!


Stolt moster är jag! =)
Eftermiddagsfika med jordgubbstårta stod sedan på schemat. Mums!

Sonen Victor "har tagit studenten" idag.
Fast ändå inte.
I princip hoppade han av skolan för tre månader sedan.
Jag vet, inte alls smart och det vet han själv oxå.
Men det fanns verkligen ingenting jag kunde göra.
Han hade gett upp.
Nu får han ett samlat betygsdokument på de avslutade kurserna och har möjlighet att komplettera sina betyg när han känner sig mer motiverad.

VICCE!
Vi är ändå stolta över dig, fast du snubblade på mållinjen! =)



Simon har slutat första året på gymnasiet och Ludwig har gått ut sjuan.
Så ser det ut här hemma ser ni. Stora barn. =)
(fast jag är ändå så ung...vet inte hur det går ihop...)



Jag avslutar med att säga:

HA ETT SKÖNT SOMMARLOV!
alla mina barn!

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamm A

Åh vilka underbara killar du har. Jag som bara har ett barn har lite svårt att föreställa mig att ha tre stycken. Men där snackar vi tre gånger kärlek. Härligt. Och skönt att du kan glädjas med dina barn vilka val de än gör. Insiktsfullt! Kram!

2009-06-12 @ 21:40:57
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Carma ♥

Tack så mycket!

Har haft en toppen dag =)

Tårtan VAR jättesmarrig, hihi, debut o allt...

Kramar

2009-06-12 @ 23:31:42
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll gumman,

Ja du här gick sonen ut 8:an idag och han hade tur med vädret. Det var uppehåll men sedan när de var klara öppnade himlen sig. Men han var inte allt för glad när han kom hem. Han fick inte de betyg som både han och jag fått besked om. Så det var bara att ringa skolan och skälla lite.

Ha en skön lördag.

kramis

2009-06-13 @ 00:22:26
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Laila - En ödmjuk jävel

MR har jag gjort av skalle och nacke...jag har inte skräck för trånga utrymmen men trodde att jag skulle smälla av med mer än halva kroppen i det bankande röret!



Jag tycker att Vicce är klok som följer sin egen väg. Betyg är inte allt här i välden. Och vill han plugga senare så är den vägen också okej...

Man kan åka genom livet på E4:an men det går precis lika bra att ta småvägarna. Ibland kör man i diket och tar sig upp själv eller med bärgarhjälp och kan sedan fortsätta på vägen. När man vill kan man köra upp på E4:an igen. Ibland kan man köra av ett tag igen. Livet är en motorväg och de som väljer sina egna vägar brukar komma fram till målet mer utvilade, kloka och en sjuhelv***s massa mer erfarenhet!



Puss!

2009-06-14 @ 14:15:36
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0