Åh tack...

...alla godingar för att ni alltid tror på mig!
Särskilt när jag inte själv gör det!
Tack för era lyckönskningar, både till mig, syrran och mannen! Som för övrigt tackar så mycket! =)
NI är för goa! =) *tår i ögat*

Examensfesten i bilder:



Den nybakade socionomen - glad, lycklig och överraskad! =)


Bild:
1) Lyckönskande syskonen samt broderns fickvän
2) Den förvånade, men lyckliga socionomen - "Är det verkligen sant"?!
3) Samma brud, tillsammans med systerson - "Mmmm, gott!"
4) Socionomens "pojkvän" och hennes övriga familj...
5) Hon igen, denna gång övervakad av syrran...=)


Som jag skrattade när jag läste era kommentarer!
Ni delar med er av era egna erfarenheter i liknande situationer, ni ser mig som festfixare (och om ni hade anlitat mig hade det blivit på egen risk!) hihi...
Mest fnittarade jag åt Lenas kommentar och jag väljer att citera denna goa kvinna (som gett mig ett nytt nickname att läggas till alla de övriga): 
"Sedan den lilla fadäsen att glömma mannens födelsedag....jag tror nog att Maken har överseende med det. Trots allt han har ju gift sig med virrpella..."
Hahaha..."virrpella"! Det var ett nytt och härligt uttryck! =)
Ja, han är smärtsamt medveten om detta faktum OCH han väljer ju att stanna kvar...stackarn...hihi.
Än en gång TACK! Är glad att jag har er, mina goa vänner, ute i cyberspace! =)

Dagen idag ser ut som följer...
Vi ska rösta...och jag har ingen aning om vad jag ska rösta, så det blir en blank röst från mig...
Efter detta drar mannen och jag till Stora Staden.
Till IKEA för att reka bokhylla till vårt alldeles fantastiskt oorganiserade arbetsrum. Vi måste inköpa någon form av hyllsystem för att få lite fason på alla mina böcker, pärmar och annan skit...
Därefter kommer Entré att få sig ett besök. Mest flanera omkring, fönstershoppa, fika och sist men inte minst och dessutom det egentliga syftet...inhandling av en liten present till den hemifrånflyttadesonen och hans flickvän, som varit gulliga nog att bjuda hem päronen på söndagsmiddag. Så gulligt! Tack sötisar! =) Ska bli mysigt!

Efter denna välfyllda dag tror jag bestämt att jag nöjd och belåten kan krypa ner mellan lakanen, somna gott för att i morron förmiddag! vakna pigg, utsövd och redo att välkomna en HELT LEDIG VECKA! Tjoho! Vad konstigt det kommer att kännas...inga måsten! =)

Kram på er allihopa och ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattulerer till att uppsatsen är godkänd och därmed kan läggas åt sidan.

Passa nu på att verkligen njuta den här veckan. Den kommer aldrig igen!

Kramen

2009-06-07 @ 20:08:45
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Ja, han är störtskön!! (Och dessutom till salu.. blink)

Han är den ende som har ett namn än så länge, men jag har ju ytterligare 8 som ska namnges... suck

Kramiz!

2009-06-07 @ 22:30:23
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hjälp, vad ska du göra nu ;-)



Krtam och god natt!

2009-06-07 @ 22:32:29
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0