Goderafton mitt i natta!

Inget bloggande idag, som ni märker!
Har ju haft fullt upp med annat!
Sooov länge i morse! Så skönt!
Igår kväll gick jag och la mig klockan elva och sov ända tills nio i morse!
Jisses vad härligt det var!
Sen blev det bråttom förstår ni!
Jo, för syrran skulle ju komma och fika idag.
Dagen till ära blev det ingen regelrätt quick-step ens, nä för det hanns inte med.
En liten avkvastning av hall och kök var vad tiden tillät.
Och hoppa ur jamisen i ett huj såklart. =)
Sen var jag redo att ta emot systra mi.
En riktig heldagsfikasysterdag har vi haft!
Så härligt!
Mitt i fikan kom pappa förbi och även han var fikasugen, såklart. =)
Sen blev det lite inhandling av dagligvaror, köra lite ärenden hit och dit och laga middag.
Kvällen har avnjutits tillsammans med päronen och massor med kaffe och nybakta bullar. Mums!
Kan säga att jag skulle kunna ha en sämre dag, helt klart.
Nu ska jag intaga ett efterlängtat ryggläge.
Fattar inte varför jag aldrig blir utsövd.
Kan tydligen sova hur mycket som helst.
Eller ja, kanske har jag inte riktigt hunnit ta igen söndag-måndagsracet.
Kan ju vara det som släpar.
Dags att ta igen det nu!
Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag var på en föreläsning för drygt ett år sedan. Där fick vi veta hur viktigt det var att "sova klart" vilket innebär soma tills man vaknar av sig själv. Hur ofta gör man det? PÅ sin höjd under helgen kanske...



Hoppas du får en bra dag i dag!



Kram!

2009-06-04 @ 06:33:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mamm A

Hello girl! Härligt att kunna vila. Ska också ta en halvtimme i soffan snart. Skönt! Visst har du lämnat in uppsatsen nu? smått förvirrad

2009-06-04 @ 12:30:39
URL: http://prinsgus.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0