Nannig.nu

Efter elva timmars arbete kom jag hem, mannen och jag åt ostbricka med lite vin till.
Matrix rullar på tv-skärmen, men jag har ingen aning om vad som händer i filmen egentligen.
Orkar inte bry mig.
Vi har suttit och planerat lite inför morrondagen.
Vad vi ska äta och vad vi ska dricka...ja, helt enkelt hur dagen ska te sig.
För första gången i hela vårt liv har vi valt att bara vara hemma i morron och mysa.
Dels ska jag ju jobbar midsommardagsmorron och dels är det bra att hålla sig hemmavid, ifall det skulle "vara nåt" med kidzen.
Jag ser faktiskt fram emot en lugn kväll hemma, bara vi två. Låter kanske trist, men det är ju lite vad man gör den till.
Vi ska ge oss iväg i morron förmiddag och inhandla lite godsaker och hoppas sen på någorlunda väder så att vi kan avnjuta kvällen på däcket.
Nu tog orden slut...nästan innan jag egentligen sagt nåt...men jag är så trött.
Vi "ses" i morron!
Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nastasia

Tänk...vi har också tagit det beslutet - att bara "vara" menar jag. Så idag ska vi sitta här och mysa med god mat och dryck...och jag ska absolut skänka er, som gör detsamma en tanke! ;o)



Må gott och ha en riktigt mysig Midsommar!



KRAM!

2009-06-19 @ 10:30:22
URL: http://nastasia-nastasia.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Ja när barnen är i en viss ålder gäller det att hålla sig tillgänglig för eventuella utryckningar.

Om några år är det min tur.



Glad midsommar på dig!

Kramen

2009-06-19 @ 11:39:43
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Lena

Halloj gumman,

Hoppas att du är något piggare nu. Själv är jag svintrött för sonen höll på att strula upp och ner inatt. Somnade kl 04:30 och sitter nu och gäspar munnen ur led. Ska strax plocka fram dammsugaren och ta en liten vals med denne.

Ha en riktigt skön och avkopplande Midsommarafton i makens sällskap!

kramis

2009-06-19 @ 12:21:35
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: moonroose

Önskar er en härlig, trevig, mysig och glad midsommar, här gör vi som ni, är hemma och myser och tar dagen som den kommer.

Kram Yvonne

2009-06-19 @ 14:41:08
URL: http://www.sunhappines.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0