Mätt som en ...

Oh, fy vad jag nästan ångrar mig nu!
Har satt i mig en hel pizza och är så fruktansvärt mätt
så jag inte vet vart  jag ska ta vägen!
Men det var gott, mycket gott.
Inte så ofta vi beställer, men ibland måste man ju få unna sig.
Det var ju liksom sonens önskemat.
På deras dagar är det ju som bekant de som "bestämmer", inom rimliga gränser.
Denna son skulle kunna leva på pizza om han fått bestämma. =)

Äldsta sonen är oxå hemma för att fira lillebror idag och alla bröderna (4st) försvann iväg ett tag för att testa nya spelet. Så sött att de fortfarande är såna polare och egentligen bara blir bättre och bättre. =)
Under tiden har mamman varit på blogg-walk, kollat matprogram (urk) Och egentligen bara softat (verkar ju vara bra på det just nu).

Vid åtta sammanstrålade alla runt princesstårtan, som intogs till ackompanjemang av filmen "Patrik 1,5". En charmig liten film som alla gillade, faktiskt.

Nu är alla utspridda igen och håller på med sitt. Födelsedagsbarnet verkar nöjt med dagen och mamman är nöjd därför att alla andra är nöjda. =)
En riktig kanondag, helt enkelt!
Nu - lite slötittande (ja, och lite småbloggande) tills ögonen trillar ihop och sängen kallar.

Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0