Sjusovardagen...

...blev inte så tokig som man skulle kunna tro!
Fick gjort vad jag skulle på förmiddagen, trots allt.
Man är väl effektiv! ;)
Fick dock ta bilen istället för tåget för att hinna till seminariet,
som för övrigt även det var över förväntan. Riktigt bra.
Slutade klockan tre. Åkte sedan och gjorde några inköp inför måndagen...
...då "son nummer tre" fyller sjutton.
Därefter plockade jag upp mannen vid Centralen och vi styrde färden mot hemmet.
Ett litet stopp hos Coop innan förstås, för lite inköp till kvällens mys. =)
Middag, vin och sedan tv-soffan med Let's Dance.
Kanske låter tråkigt för en del, men jag njuter i fulla drag!
Har inte känt mig såhär ledig på typ hundra veckor...haha.
Kursen är avslutad, allt är inlämnat, nya kursen börjar på tisdag och ingen litteratur är införskaffad.
Vet helt enkelt inte vilken litteratur som gäller för nästa kurs.
Inget Coop heller denna underbara helg!
Behöver jag säga att jag njuter och like it?!
Fan vad jag hunnit med under dagen, när jag ser det såhär svart på vitt...=)
Ha en fortsatt underbar fredagskväll där ute i marsnatten! 
Nighty-Nighty

Kommentarer
Postat av: T

Låter som om du har en fantastisk kväll! Faktum är att jag också njuter som fan av att vara hemma och slappa. Det behövs ibland. Vi har haft fullt sjå så många helger att nu är det bara så underbart skönt att få slappa i fisbrallor och bara vara. ;D



Ha en underbar kväll!

2009-03-06 @ 22:46:27
URL: http://modestymom.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0