Awardsuppsamlingsheat...=)

Åh, jag har fått så många goa awards från en del av mina godingar.
De senaste har jag inte "tagit hand om" på det sätt som de förtjänar att behandlas...med respekt och kärlek!

Den första som jag missat var från Modesty, en helt underbar tjej som inte alltid har det så lätt, men som alltid lockar en till de mest underbara skratt. She's amazing, you know...=) Unbefuckinglievable! =)



TACK gumman! Bättre sent än aldrig!

Den andra kom från den always struggeling woman Annette. En utomordentligt empatisk tjej med hjärtat på det absolut rätta stället, som förtjänar allt gott i världen! =) She's my girl! =)



TACK vännen! Glad, gald, glad är jag! =)

Denna underbara tjej plussade på med att ge mig även en skyddsängel.



TACKAR igen! =)

Sist, men absolut inte minst har jag fått en väldigt personlig liten award av den alldeles suveräna bruden Anna, med motiveringen att hennes "vardagsänglar bara genom ett par ord visar att dom håller ett litet öga".
Jag bugar och tackar alldeles otroligt mycket inför denna speciellt tillägnade award.
Jag känner mig så privilegierad, utvald och hedrad av "en tuff brud i lyxförpackning"! =)



TACK goding! *stolt*
Visst e den fin!?

Var och en som tilldelat mig dessa utmärkelser får dem naturligtvis i retur!
Ni vet alla att jag gillar er stenhårt! =)

Eftersom det florerar så många awards just nu väljer jag att "hålla på dem" ett tag och spara dem för det "rätta tillfället".
 Ni är alla värda dem, det vet ni! =)

TACK alla än en gång!
KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Bibban

Helt övertygad är jag att du är värd varenda en..

Kramar Bibban

2009-05-06 @ 09:43:04
URL: http://www.tantbruncom.blogspot.com
Postat av: tess

Tusen tack. Operationen har gått bra och ja e hemma å ska bara läka nu å hitta vägen tillbaka till livet. //Tess

2009-05-06 @ 10:48:32
URL: http://tess701.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0