Hej, alla mina godingar! =)

Ikväll äger jag!
Fy f*n vad jag äger!
Jag läser så att ögonen blöder!
Och jisses vad det är intressant!
Andra världskriget och förintelsen har "alltid fascinerat mig" (kan man uttrycka det så? ja!)
och lägg där till "Vita bussarna"!
Jag är helt förlorad i all litteratur.
Så oerhört intressant!
Om jag börjat skriva?
Nix!
Hur skulle jag hunnit med det? =)
Jag läser juh!
Det ligger "farligt" nära ett skrivgenombrott, men jag är inte riktigt "där" än!
Snart!
Måste värpa och fnula...ni vet. =)
Hinner inte blogga mer idag (knappt varit närvarande idag ju).
Men jag har koll på er. =)
Nyfiken i en strut, vet ni!
Har varit inne och läst, bara inte hunnit kommentera!
Önskar er en najsig avslutning på torsdagskvällen!
Och vet ni?
I morron ska jag på fest!
Ska bli så kul!
Och vet ni vad mer?
Jag ska inte tänka på plugget en sekund!
Gör det mig till en sämre människa?
NIX!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Denna där Anna

Värpa och fnula är bästa taktiken!!

Den kommer man långt med... ;)

Stor godnattkram på dej!

2009-05-07 @ 21:56:11
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Znogge

Att vara igång med läsandet är inte det sämsta! Ämnet är verkligen intressant dessutom. Men klart att du ska unna dig att ha det trevligt på festen ändå! Var sak har sin tid :-)



God natt!

2009-05-07 @ 21:58:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: hugan

bara du inte får värpsjuka....



rätt och riktigt, gå på fest, koppla av hjärnan!



ha nu ordentligt skoj!!



utmärkelse finns att hämta hos mej!

kram på dej!

2009-05-07 @ 22:15:45
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0