Idag är jag tyst och koncentrerad

För den, som mot förmodan, har missat vad jag håller på med kan jag berätta att jag skriver B-uppsats och jag är inne på slutspurten. Deadline i morron klockan 10, sharp!
Av denna anledning är jag idag tyst, upptagen och jävligt fokuserad.
Jag kommer inte hinna med era bloggar idag, inte min egen heller för den delen.
Jag har varit inne och kollat lite vad ni haft för er, så jag är in helt off i det avseendet. =)
Men inga kommentarer...då måste man ju tänka. =)
Och det enda jag har tid att tänka på idag är det som står i inlägget "Morronstund har guld i..." lite längre ner.
(Hur fasen länkar man till ett eget, tidigare inlägg förresten? Kunde inte komma på det i en hast. Får fnula ut det i morron.)

Solen strålar från en klarblå himmel, det är redan varmt så det snurrar - njut alla ni som kan av detta faktum!
I morron är det min tur!
Då är jag lätt och ledig!
Om 24 timmar - exakt - är det över!
I morgon är första dagen på resten av mitt liv!
Tjoho!
Nu - hermeneutik!

Kommentarer
Postat av: Mamm A

Åh, wow, var det så nära förestående. Så spännande. Och så SKÖNT!!! Förstår att du längtar. Letade i mina gamla fotohögar för några veckor sedan och sprang förbi foton där vi sitter ett gäng i Växjö o firar med champagne att vi just opponerat och är KLARA, färdigbakade civilekonomer. Jäkligt skön stund. Fina leenden i ansiktena ler. Lycka till nu!!!

2009-05-31 @ 10:21:45
URL: http://prinsgus.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack tack!

Ja, den har varit helt till belåtenhet!! :)

Mycket sol och många skratt. :)



Håller tummarna för dej och skickar över ett par extra hjärnceller (om det nu kan hjälpa...??

Men jag offrar åtminstone dom sista jag har för att du ska slippa få kortslutning i systemet, så här dom sista självande minutrarna... Hihi!!)

Bamsekram!!

2009-05-31 @ 16:56:07
URL: http://miranna.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0