Jisses...

...vad här är tyst!
Om det inte vore för det ljud som uppstår när man försöker äta ett dajmchoklad utan att bryta tänderna av sig (jodå, det andra för dagen är på intågande), hade jag kunnat höra en knappnål falla. Tysssstnad! =)
Och ingen sitter där på andra sidan skärmen heller som vill prata med mig...Hallå?! Har ni "redan" somnat?!
Jaha...vad ska jag nu göra då (trummar otåligt i skrivbordet...)
Kanske gå och lägga mig?
Ja, alltså det är ju en idé...en ganska bra sådan faktiskt.
Men det är ju så skönt att bara sitta här och njuta av lugnet.
Ja, alltså jag har bestämt mig för att det inte blir mer skrivande inatt (förutom detta, allra sista inlägg för dagen då).
Jag är faktiskt trött. För trött.
Nä, jag ska gå och lägga mig nu.
Vila kroppen liksom.
Ses vi i morron?
Hoppas det!
Jag kommer att vara här i alla fall...=)

Liten nattdikt till er:



Godnatt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas du sovit som en stock i natt och att alla tankar fallit på plats under tiden! Ibland kan det vara så.

Kram och god morgon!

2009-05-29 @ 06:38:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Annica

hihi ja du e rolig du. hoppas du fått en god natts sömn!

kram

2009-05-29 @ 06:45:01
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Helen

Kloka ord i versen.

Någonting jag skulle behöva bli bättre på är nämligen att ta det lungt.

Far oftast runt som jag vore en duracell kanin.

Hoppas du får en härlig dag och en trevlig helg.

Kram

2009-05-29 @ 07:30:38
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0