Men åh...

...vad klockan är mycket!
Jag tror att jag skulle kunna fortsätta några timmar till, men har beslutat mig för att så smått avrunda i alla fall.
Det kommer en dag i morron ju och då är det FREDAG!
Den bästaste dagen av alla. =)
Skulle vara synd om jag somnar direkt efter maten istället för, som jag brukar, vid tio.
Himla social människa är jag, om jag får säga det själv...;)
Tror dock inte att mannen skulle hålla med, om ni frågat honom.
Han är nog ganska trött på sin "flugfångande" fru som sitter och ser ut som en fågelholk varje fredag.
Börjar gäspa så smått redan till "Så ska det låta" liksom.
Nä, i morron ska jag vara pigg och trevlig, därför ska jag gå och nanna kudden nu.
Kommer ju faktiskt att få 4,5 timmars sömn inatt.
Fattar inte varför jag klagar...=)
Man får väl vara nöjd med det lilla liksom.
Morrondagen ska tillägnas lite "städ" i form av, som vanligt, en quick-step.
Sen ska jag vidare i texten och köra till Malmö.
Ska hälsa på den "hemifrånflyttadesonen" och hans goa flickvän.
Handla lite, fika lite, mysa lite...=)
Plockar sen upp mannen i farten, när jag svischar förbi Centralen vid halv fem.
En god bit mat och ett glas vin på det, sen blir man go'!
Men jisses vad jag babblar nu igen.
Måste gå och lägga mig nu.
Kramiz, nattis, snarkiz och allt det där, alla sweetiz!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Känner mig så dum att jag inte haft tid att "hälsa på dig".

Kommer i kväll igen!

Kram

2009-05-15 @ 06:32:57
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhhh vilken härlig blogg att ramla in i. Här kommer jag glutta oftare från o med idag.

Jättehärlig o sprudlande.

Ha en underbar dag!

Kram

2009-05-15 @ 06:33:40
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Visst är fredagen den bästa dagen! Hela ledigheten ligger framför en och bara väntar. Att den sedan går i blixtens hastighet är en annan femma! Vi njuter av fredagskänslan ändå!



Kram!

2009-05-15 @ 06:37:34
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0