Snart ny vecka...

...med nya utmaningar och prövningar.
Vad den har i sitt sköte har jag fortfarande ingen aning om.
Vet bara att jag på allvar måste börja fnula på den B-uppsats som nu stundar.
Det bästa hade varit om jag kommit igång igår, eller helst förra veckan.
Men, men...bättre sent än aldrig och skam den som ger sig.
Jag brukar ju inte göra det.
Inte i första taget i alla fall!
En seg J**el som jag är!

Nu har jag varit ute på en förhållandevis stoor bloggpromenad. =)
Men, den hade behövt vara ännu stöörre!
Jag har inte hunnit med alla.
Jag skäms även, eftersom jag inte "tagit hand om" utmärkelser som jag fått.
Jag ska ta itu med allt jag ligger efter i morron.
Jag är så glad och tacksam över mina awards jag fått, every single one gör mig lika glad!
Jag har bara inte hunnit med.
Men det där vet ni ju redan...=)

Kvällen har annars mest varit slapp.
Har naturligtvis kollat på och skrattat åt alla otroligt roliga bravader som deltagarna i Wipe-out bjuder på.
Jag tycker det är asroligt och skrattar lika hjärtligt varje gång.
Lika mycket åt de roliga programledarnas kommentarer som åt galenskaperna.
Ser ju så roligt ut! =)

Nä, nu kallar snart sängen på mig!
Tänker fortsätta chocka kroppen även ikväll...
...igår kväll fick den sträcka ut sig redan klockan elva nämligen...=)
Hoppas att vi ses i morron!
Kramizar till er alla och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon gumman,

Hoppas att du får en bra dag trots allt slit med läsningen. Här ska det nu jobbas och slitas ytterligare en vecka. Men snart är det helg igen.

Kramis

2009-05-04 @ 07:26:29
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: mellen

Sv; Tack :)Låter ju trevligt. Jag är oxå undersköterska i grund och botten =) kraaam

2009-05-04 @ 09:11:08
URL: http://mellen.inc.se

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0