Suck!

Dagen har gått i samma anda som den började, varken mer eller mindre.
Som en stor, fet och lång SUCK har den varit!
Tack snälla och gulliga ni för att ni försöker peppa och uppmuntra mig!
Det funkar för stunden och känns genast mycket bättre, men tror att jag måste sova bort min trista sinnesstämning idag.
Inget annat verkar riktigt funka.
Det enda jag gjort hela dagen har varit att blogga, slappa, sucka, köra bil (mannen behövde skjuts...), fika med syrran (vilket såklart var mysigt), sen slappat med datorn och tv:n...Kulig dag, eller hur?! Blä!
Gillar verkligen inte såna här dagar och kan jag inte med mig själv, blir det väldigt svårt att kunna med omgivningen.
Har mest dragit mig undan faktiskt.
Gör det nu med.
Drar mig tillbaka i min lilla hörna och återkommer i morron, förhoppningsvis på bättre humör!
Sorry!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vissa dagar blir bara så. Kanske behöver man dem... Hoppas tisdagen blir gladare för din del! Vädret är i alla fall uselt här hos mig...



Kram!

2009-05-05 @ 06:26:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Veiken

Du har i alla fall gett mig ett hjärtligt skratt nu på morgonen. Lite yrvaken har jag svårt med läsningen tror jag. Du skrev: Mannen behövde skjuts. Jag läste: Mannen behövde skjutas!

Tänk vad ett A kan ställa till med! Många tisdagskramar!


Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0