Tack goding! =)

Nu är jag både glad, rörd och överväldigad!
Jag har fått en "alldeles egen" utmärkelse av gotjejen Anna!
Tack gumman!
You really made my day!

Först en av Lena, sen en av Anna!
Hur ska denna dag sluta liksom?!
Jag svävar redan på små rosa moln (dansandes med rosa elefanter...hihi)!

Kolla här vad fin den är!
Min egna lilla bitch eller tigrinna, som Anna kallar den...
...bara för "blondiner"...=)



Hon säger att jag "brightens her day" och att "vi blondiner" förtjänar en egen liten bitch!
Tack gumman för det!

You really brightens my day too, and don't you dare stop doin' what you're doin'!

Kramiz och tack! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

...och förresten...

"Rosa snablar"...?? FY PÅ DEJ, FY... ASG

Vad TROR du OM mej, egentligen... fniss

2009-05-27 @ 10:44:09
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll gumman,

Hipp hipp hurra för dig, grattis till awarden.

Så nu kanske du orkar ett litet tag till?

Kramis

2009-05-27 @ 22:23:31
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0