Helt slut...

...men oxå sprängfylld av energi och nya idéer är jag!
Vågar knappt gå och lägga mig, för tänk om jag glömt alltihop i morron bitti!

Ikväll har jag blivit medlem i "Vitabusskretsen" (i och för sig inte officiellt förrän jag betalat in medelmsavgiften på 200:-, vilket sker i morron) och fått ta del av dess informativa introduktionskurs, under ledning av styrelsen.
De tre timmarna var väldigt intressanta och aktualiserade den kunskap som jag faktiskt inhämtade under mitt arbete med B-uppsatsen.
Nu känner jag mig laddad till att börja fnula på den kommande C-uppsatsen.
Mer om detta kommer de närmaste veckorna, jag lovar.
Kommer antagligen att fullständigt lusa ner bloggen med såväl fascination som frustration, precis som vanligt alltså.
Ska försöka att inte tråka ut er alldeles förskräckligt i alla fall. =)

I morron blir det en ny kurs.
I egen regi.
Låter det kryptiskt?!
Jo, jag vet.
Men det var liksom lite min mening.
Att göra er nyfikna.
Mer om detta i morron.

Med detta sagt, önskar jag er alla en god natts sömn och på kärt återseende, med kaffemuggen i högsta hugg och håret på ända (fast det slipper ni, som tur är att se)  i morron bitti! =)

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Kommentarer
Postat av: attis

Gomorron vännen. Tittar in och önskar dej en underbar dag.

Kram

2009-11-27 @ 08:16:01
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0