Slappelördagseftermiddag och kväll

I morse var det segt att ta sig ur sängen vill jag lova.
Dels blev det en del vin igår till maten och även senare till tv:n.
Det var gott! =)
Dels kom jag på att man inte ska ha bråttom nerför trappan (efter en del vin) och iklädd nylons.
Det var ingen bra kombo alls!
Man ramlar!
Och man får ont!
Och hål i sina nylons.
Och har svårt att ta sig ur sängen samt att utföra vissa rörelser dagen efter. =)
Jisses, vilken "volt" jag slog.
Tur att ingen såg!
Men de som var i källaren hörde! *fniss*

I förmiddags jobbade jag och det gick efter omständigheterna ganska bra.
Det var riktigt trevligt faktiskt.

I eftermiddags sov jag ett par timmar.
Tog igen mig efter arbetet.
Så skönt!
Ätit husmanskost har vi gjort idag, ingen trerättsmeny.

Klockan åtta bänkade vi oss åter framför tv:n.
Denna gång för att följa premiärprogrammet av årets Robinson.
Alltid kul.
Men oj, vilken massa människor att störa sig på...=)

Bloggmässigt har jag inte varit så social idag.
Jag har tittat in till många av er, men faktiskt inte orkat kommentera så mycket.
Det innebär inte att ni inte skrivit något intressant, utan bara att jag är trött. =)

Hoppas på återseende i morron.


Hugs Graphic #94


Kommentarer
Postat av: Znogge

Ta det försiktigt i trappan i natt bara.



Kram och sov så gott!

2009-11-21 @ 23:55:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa

Hej! Jo, du Ikea har jag också dragit mig för. Jag tycker att omändringar i affärer är jobbiga. Man hittar inte och måste börja om från början. Men Ikea är uppbyggt som förra men större så efter en gång hittar man. Jo dyrt blir det men det är tur man är rik ler stort Ha en fortsatt skön helg

2009-11-21 @ 23:57:03
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Stattinskan

... försöker dölja ett skratt ... var det gumpen som fick ta smällarna eller var det "mindre vitala" delarna som fick ta det! Ha en skön och vilsam söndag! Kramar

2009-11-22 @ 06:00:08
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Em

God morgon! Husmanskost och myskväll framför tv´n låter bra! :D

2009-11-22 @ 07:27:17
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Znogge

Hoppas kroppen har hämtat sig i dag!

2009-11-22 @ 10:31:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Boppan

Ja ha ha det är INTE kul att braka omkull. Det GÖR ONT! och man känner sig SÅÅ klumpig.. Gjorde en "pladask" i somras. Rätt ner i asfalten. Mitt i Stockholm! Äldste sonen tittade chockad på. Kunde inte sitta på tre veckor :-(

Och nej jag var inte ens salongsberusad..

Ja sådana IDIOTER i Robinsson! Oj båten gungar! Hjälp jag blir sjösjuk! Uj uj va jag e hungig! Jag vill inte simma å bli blöt! Orkar inte "promenera" mer! Jag e skitskraj för ormar! Tänk om det finns INSEKTER!!??!! Längtar hem! ---S U C K--

2009-11-22 @ 11:10:13
Postat av: Ulla

Du måste ha slagit i svanskotan något fruktansvärt. ...och den är inte nådig att göra sig illa på. Man har visst ont i flera månader. Hur känns det idag?

/Kram

2009-11-22 @ 12:07:45
URL: http://ulla67.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0