Idag är jag gnällig...

...som f*n faktiskt.
Jag vet inte om det är en influensa på gång eller om det är biverkningar av medicinen jag tar, som spökar idag.
Jag hoppas faktiskt på det senaste, annars vet man ju inte vad det skulle kunna vara.
Särskilt i dagens nöff-tider...=/
Kroppen är definitivt i olag i alla fall.
Ont i kroppen, seg i knoppen och magen i olag.
Inge kul alls.
Ingen resa till Lund idag alltså.
Skit oxå!
Gillar inte att missa föreläsningar.
Känns dock inte som om jag har något direkt val.
Hemlighuset och jag är bästaste vänner just nu.

Hoppas att ni har en bra dag!

Update:
Har fortfarande en kropp som inte vill som jag vill riktigt.
Orkar inte mycket.
Har ingen energi.
Men jag fick precis ett glädjande besked,
som gör att jag kan släppa ångesten över att ha missat en föreläsning.
Jag gjorde nämligen inte det. 
Missade den alltså.
Det blev tydligen ingen föreläsning idag.
Dick Harrison dök inte upp.
Och meddelade sig inte.
Där stod mina kursare och väntade och fick inget besked.
Så dåligt!
Ett litet mail i inboxen hade absolut varit att föredra i ett sånt här läge.
Men ikke!
Frustrerande!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Känner mig också gnällig som f-n men vet precis vad jag ska skylla på. Men det gör inte saken lättare...



Hoppas din dag blir bra trots allt!



Kram

2009-10-20 @ 13:30:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Bibban

va skönt, då kunde du sitta på hemlighuset i fred då..hoppas du piggar på dig snart

Kram Bibban

2009-10-20 @ 13:57:41
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: N

Ett litet mail kanske kan pigga upp dig!

2009-10-20 @ 15:44:40
Postat av: Lotta

Jag tänker på Madicken när jag läser detta.

Minns du när hon fick hjärnskakning när de skulle på skolutflykt...

Krya på dig gumman!

Kramen

2009-10-20 @ 17:51:20
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0