Nämen hej! =)

Ni är kvar! Trots att jag höll på att tråka ihjäl er med mitt ynkande igår...hehe.

Idag är en helt okey dag, i en jämförelse och även om den skulle kunna vara ännu bättre. Allt är ju relativt...
Känner mig dock fortfarande lite influensasjuk faktiskt.
Går inte in på det närmare, eftersom jag gnällde tillräckligt the other day.

Tack för alla goa kommentarer och "kryapåmig"-hälsningar förresten! =) Guld värda!

Dagen idag inleddes med ett besök hos farbror doktorn, men inte för att jag är sjuk, nej, utan för att han ha koll på min blodbild under tiden som jag tar den förbenade medicinen. Bara att släppa ifrån sig lite True blood allts...hihi. Över på ett kick och svar att vänta på fredag eventuellt.

Efter detta inhandlades ett gäng goda frallor, vilka intogs hemma hos syrran i hennes trevliga sällskap. Tack sis för idag! =)

Nu har jag kraschat i soffan, orkeslös och omotiverad. Tänkte försöka läsa lite. Får se om jag lyckas eller om jag somnar i stället.

Sen ska det lagas fiskpinnar med spenat. Mums, säger kidzen, pangasiusfilé säger morsan. Blir både ock faktiskt, så blir alla nöjda och glada. =)

Ikväll är det åter dags för de extremt pinsamma bönderna på tv. Eller ja, det är ju framförallt en av dem som är pinsam, tycker jag. Han (vad han nu heter) som inte sa ett skit på sina speed-dejter förra veckan.
Idag ska de på "riktiga" dejter och på reklamen till kvällens avsnitt får vi se hur "den pinsamme" hugger tag i en av "sina" tjejer och ger henne en ljudlig puss. Jag vet inte, men jag får känslan av att hon liksom stelnar till och att det inte blev så populärt.

Eller det är kanske bara jag som ser på "Bonde söker fru"?
Jag tycker det är så pinsamt, att jag inte kan låta bli att se det. Det blir liksom lite intressant på grund av sin dumhet. =)

Likadant med morronkvällens "höjdpunkt" - "Mammas pojkar" (och gäller även Svenska hollywoodfruar, enligt mig) - så dumt och korkat att det blir bra och ett måste!
Men, som jag sagt innan, det gäller att ha en tidning redo att sättas framför ansiktet för att slippa se och att ha fjärrkontrollen redo för ett snabbt kanalbyte, då man håller på att krypa ur skinnet av skam. Men kul är det! =)

Ikke att förglömmas - Oskyldigt dömd - klockan 21 på fyran! Här råder dock inga pinsamheter, utan bara gemyt och spänning! Och Persbrandt...=)

Ja, som ni märker planeras ännu en helkväll vid "dumburken". =)
Vad är era planer?

Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas din tv-kväll blir riktigt skön och att du inte somnar i soffan förrän du sett det du vill se.



Sv. Du har koll på mig! Jag gillar INTE folks fötter, inte heller att främmande tar på mig och just DÄRFÖR har jag bokat massage och fotkur tills på lördag! Jag gör ofta det, alltså gör sådant som jag inte gillar, vill eller är rädd för. Jag inbillar mig att jag växer av sånt! :)

2009-10-21 @ 18:10:42
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Bibban

Skönt att det känns bättre, här blir det soffan åxå bara slapp hela kvällen..

Kram

2009-10-21 @ 21:40:37
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Lotta

Ja vissa program är ju så.

Så pinsamma och patetiska, men ändå så lockar de på något vis.

Så var det med Hollywood fruar för mig.

Hatade att älska det!

Jag brukar kolla in Oskyldigt dömd, men missade början idag och då struntade jag i det.

Krya på dig nu.

Kramen

2009-10-21 @ 21:52:18
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Znogge

Spenat är i alla fall gott men jag vill nog ha skinka till. Så där traditionellt...



Kram!

2009-10-21 @ 21:55:05
URL: http://znogge.wordpress.com/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0