Senaste tiden i bilder

Varför ska man ligga i sin korg, när man kan ligga utanför?!


Syrrans goa vovve, Sixten =)

Ladies Night!


Jag var där! =)


Publikhavet (tjejerna) på LN!


Vilken upplevelse! =)

La konferencier...


Snygg och kunde både dansa och sjunga! =)

La boyz...




Ja, jag vet - skitdåliga bilder!
Men jag var i alla fall där! =)

Söndagslunch hos Fille, Emma och Bossen...




Sötnöt! =)


Ett klipp från LN...


Klippet är tyvärr inte från Malmö och är inte på något sätt det bästa ur showen kanske, men det inslag som berörde mig mest av någon anledning (ja, alltså jag gillar ju låten väldigt mycket!).
Tårarna strömmade nerför mina kinder i alla fall...

Avslutar med det här...=)


De är ju bara för goa! =)
För mig kommer Ladies Night att vara tradition från och med nu! =)

Ha det gött!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Znogge

Viktigast att vara där!



Kram!

2009-10-26 @ 21:58:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: marielle

detta ska verkligen bli tradition=)) blir så himla glad när jag tittade på klippen =)) massor av kramar

2009-10-27 @ 06:14:08
URL: http://lyckligforvirrad.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0