Söndag och slutspurt

Ja, då går jag in på slutspurt, även om det inte riktigt känns så.
Jag har nämligen ingen fungarande text än.
Kommer att bli en tuff dag idag och jag bara längtar tills i morron klockan tolv, då it's out of my hands och jag inget mer kan göra.
Ska bli så skönt.
Men så är det ju efter varje tenta.
Skönt men samtidigt tungt.
På onsdag blir det opponering på varandras essäer.
Kommer väl att bli mosad...=/

För en stund sen körde mannen iväg, med slutmål Varberg.
Jodå, jag skulle oxå varit med, men det gick ju nu inte eftersom jag inte kläckt färdigt.
Skit oxå!
Hade varit jättekul att få vara med när Fille och Emma hämtar hem sin hundvalp!
Jaja, vad är väl en bal...=/

Nä, dags att sätta igång maskineriet!
Hoppas att ni alla får en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon gumzan,

Snart är du klar med denna och kan börja vara social igen. Kämpa på nu och "värp ditt ägg". Skickar över en stor kram med energi!

Kramis

2009-10-04 @ 10:09:33
URL: http://aforia.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0