Brist på energi - humor?

Ja, här går det verkligen upp och ner.
Upp som en sol, ner som en pannkaka!
Varannandagssyndrom!

Lite humor för er som känner er manade...

"Vad heter Rinkebys nationalfågel?"
"Muckar du´va."

"Om killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?"
"Läppglans."

"Hur vet man att en skotte är naken under kilten?"
"Han har mjäll på skorna."

"Vad kallar du en person som inte har alla fingrar på en hand?"
"Normal. De flesta har sina fingrar uppdelade på två händer."

"Vad är det för skillnad på en man och E.T.?"
"E.T. ringde hem."

"Varför går en psykisk analys mycket snabbare för män än för kvinnor?"
"När det är dags att gå tillbaka till barndomen är männen redan där."

Moahahaha!



*drar lite på smilbanden*


Kommentarer
Postat av: N

:)

2009-09-16 @ 11:36:09
Postat av: Anna

Fniss!

Jag får en känsla av att hon sitter och kämpar tappert med att muntra upp sej själv...

Här är det lite upp och ner också...

G vaknade idag med en enorm varblåsa på överläppen och jag börjar starkt fundera på om prickarna verkligen är loppebett...

Jag fick i alla fall trevligt sällskap igår...

Kan man bli annat än impad när någon kör 20 mil, enkel väg, bara för att träffa lilla mej i några timmar...?? Tihi!

Kram och jag finns på luren om du vill ösa av dej... ;)

2009-09-16 @ 13:41:40
URL: http://miranna.se
Postat av: Birgitta

en nakenfis till...kanske en kusin eller så?? tillmig alltså;O))

kramelikram

2009-09-16 @ 15:18:15
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Amanda

haha...du fick iaf mig att le idag. :o)



Tack för alla fina kommentarer du lämnat hos mig. Det uppskattas. Jag har 500+ inlägg att läsa igen på bloglovin så det tar väl ett tag att beta av. :oP

Där ser man hur det går när man blir sjuk. :o)



Hoppas dagen din blev bra iaf.

Kram

2009-09-16 @ 15:25:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll gumzan,

Hehe har kämpar vi tappert med att hålla humöret på topp. Tjohej!

Här har det varit ungefär likadant, en downdag. Baksmälla från igår kanske, vettifan... Vaknade alldeles för sent, kastade mig iväg till jobbet, virrade ihop dagarna och försökte smita tidigare från jobbet. Men si det gick inte det. Full koll hos kontrollanten. Det är imorgon jag får smita tidigare. hehe.

Nu ska det smaskas mat och sedan skrivas inlägg.

Kramis

2009-09-16 @ 18:09:21
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: anne

Jösses! Vilka kul grejer! Vet inte vilken som var roligast! Jag fick skratta i alla fall!

2009-09-16 @ 19:29:01
URL: http://annnne.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0