Om att "göra en"

Ikväll "gör jag en Lena" (a.k.a. Aforia). =)

Och med detta menar jag att jag sitter och avnjuter en stor skuta te. och njuter sådär allmänt av en måndagshöstkväll.
Dock är inte mitt te från "Tefrossa" och inte heller är det i smaken jordgubb & champagne, men väl champagne/fläder-te.
Det är riktigt gott.
Och det är riktigt mysigt.
Kanske inte hösten är så dum ändå, after all...

Aforia har med sina underbara inlägg om hur fantastisk hösten är, inspirerat mig till att i alla fall uppskatta den liiite.
Just nu klagar jag inte. =)
Med en stor te-kopp, en varm filt och nyinköpt ljus från Yankee Candle (Sweet Violet, som både är lila =) vilket dels är min favoritfärg (om nu någon skulle ha missat det...hihi) och dels passar färgen väldigt väl in i omgivningen i mitt tv-rum numera...sen doftar det gott oxå, vilket inte gör det sämre...), sitter jag och avnjuter en riktig härlig höstkväll i soffan.
Mörkret har lagt sig utanför fönstret, två härliga skåningar lagar mat på tv, bloggrunda är på G.
Ja, mycket lugnare och skönare än såhär blir det inte! =)


Kommentarer

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0