Saknar ord

Ja, lika tomt som det är här på bloggen idag, lika tomt är det i mitt huvud!
Jag är så förbenat trött att jag inte riktigt kan sätt ord på känslan.
Inget vettigt har blivit gjort på hela dagen heller.
Ja, förutom att jag fikat med sonens bästa väns mamma, vilket var riktigt trevligt.
Vi visste inte vem den ena och den andra var och tyckte det var dags att ändra på det, med tanke på att våra ungdomar tillbringar mycken tid tillsammans. =)

Nu ska jag snart börja laga en avancerad middagsanrättning...rester från igår, vilket innebär stekt potatis och biffar, som även kommer att kompletteras med en bit falukorv.
VM i gastronomi alltså! ;)

Hoppas att ni får en bra måndagskväll!
Själv kommer jag väl att däcka till idol.

Mannen som gav mimiken ett verkligt ansikte...=)
Vilken inlevelse!
Han är väl bara för go'!
(Ja, Andreas och Laila är inte dumma de heller, men Baggen är ändå min favorit!)



De här sex grabbarna inleder veckans första kval.
Usch, vilken match!
Själv gillar jag flera av dessa blivande artister och kan inte välja ut en favorit.
Vet inte ens hur många av dessa sex som går vidare ikväll...
Måste ses!
Pöss!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Har inte följt Idol tyvärr!

Så kul att få träffa kompisens mamma.

Ni måste ju kanske ha en del gemensamt eftersom era söner har det.

Kramen

2009-09-28 @ 19:59:33
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Jess

Har missat det mesta av Idol, tyvärr...

Mysigt med fika. Blev det trevligt?

2009-09-28 @ 20:43:21
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Helen

ja det är verkligen dött här i blogg världen.

Själv gör jag som du och sitter bänkad vid idol, än så länge har alla varit duktiga, får se vem som blir favorit i år.

Ha en bra kväll.

Kram

2009-09-28 @ 20:49:26
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna G

Hoppas att du finner orden någon annan kväll då, vännen!

Kram Anna

2009-09-28 @ 21:55:16
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0