Trött.nu

Oj, vad det var en trött Afrodite som steg upp i morse.
Inte alls mycket sömn blev det inatt och när den väl kom, var det inte för att stanna länge.
När jag satte mig på tåget i morse, fortfarande i ett sömntöcken, kändes det som om jag lämnat kvar hjärnan på huvudkudden.
Jag började oroligt titta mig omkring och försökte, lite diskret syna mig själv.
Ja, för man vet ju inte...
Kan man gå omkring en hel dag med tröjan ut och in, kan man säkert bege sig ut i bygden iförd favoritplagget - jamisen.
Helt enkelt glömma att byta om.
Jo, jag är faktiskt rädd för att det skulle kunna bli precis så tokigt.
Hujedamig!

Föreläsningen idag blev oxå därefter.
Och inte berodde det på föreläsaren.
Nej då, hon gjorde verkligen sitt jobb.
Tror jag i alla fall.
Jag såg att hennes läppar rörde sig och att även mina kursares munnar öppnade och stängde sig, kunde till och med ana en och annan tand, när deras cavum oris rörde sig.
Men jag hörde inte ett ljud av vad de sa.
Eller ja, några enstaka ord kunde jag urskilja och anteckande dessa.
Annars var det mest vakum.

Nu ska jag grilla! =)

Sen blir det tv-soffan!
Eller nej, vi har ju inte fått någon soffa än!
Fåtöljen då.
Ett tidigt sänggående planeras efter detta.

Ha en fin kväll allihop!



Kommentarer
Postat av: Bibban

Kanske hade varit bra om du haft jamasen på när du ändå inte hörde nått...då hade du varit pigg till kvällningen..hihi

Kram Bibban

2009-09-09 @ 18:39:52
URL: http://wwwtantbruncom.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kväll gumz,

Det skulle inte ha förvånat mig om jamisen var kvar och upptäcktes vid ankomst till föreläsningssalen. hehe

Själv var jag också trött imorse. Gick in i duschen, duschade, käkade frukost och sista looken i spegeln. Men vad f..n jag har ju inte tvättat håret. Hmm trött var jag.. hehe

Kramis

2009-09-09 @ 18:48:39
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Jess

Skulle ändå rekommendera att inte gå med pyjamasen till en föreläsning! =)

2009-09-09 @ 20:07:44
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anna

Hehe! Känner igen mej... Men min skräck är att jag går ut, utan byxor... asg

Men jag lever på hoppet att jag ska känna vinddraget... garvar ännu mer

NU har jag i alla fall "producerat"...

Kram och sov gott vännen!

2009-09-09 @ 20:48:51
URL: http://miranna.se
Postat av: Lotta

Ja tänk vilken syn,

Afrodite på tåget i pyjamas...

=D

Synd att vara så trött om det var en bra föreläsning.

Det är det värsta jag vet när man sitter på föreläsningar och så blir man sådär supertrött så att ögonen bara faller ihop.

Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.

Brukar slå lite diskret på kinden.

Eftersom det oftast är efter lunch jag känner så brukar jag se till att ha något att tugga på då.

Något sött =D

Hoppas du sover nu för det behöver du!

Kramen

2009-09-09 @ 20:57:00
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0