Hahaha...

...ok, jag försökte bring lite ordning och reda i last inlägget...
...det lyckades not särskilt bra, märkte jag...
Det seems inte som om jag kan få ordning och reda på anything idag faktiskt.
Huvudet är too rörigt.
(Jo, jag såg på Simon och Tomas igår, därav blandningen av språken...hihi...tänk vad fort och lätt man ackommoderar...*fniss*)

Ahhh, jag vill verkligen inte!
Transkribera alltså.
Jag har filen här på datorn, det är bara att trycka på play-knappen...
...men nånting, som jag inte kan förklara, får mig hela tiden att undvika den.
Tänk om det är någon okänd kraft här!
Någon som står och hindrar mig från att göra detta.
Någon som tycker att jag ska göra något annat...nåt roligare.
Jo, så är det nog.
För inte kan det väl vara jag själv som avgör en sådan sak?!
Det är ju faktiskt viktigt att jag gör det.
Ett måste.
Men jag kan inte.
Och jag lever INTE i förnekelse!
Och jag hittar INTE på ursäkter!
Inte då!

Åh, jag vill åka till stan...
...shoppa lite...
...har ju fått pengar idag...
...skulle behöva lite nytt...
...har verkligen INGENTING att ha på mig, min stackare! ;)
Jag måste nästan åka iväg!
(Detta skrev inte jag...här ÄR någon annan som tagit kommando över my computer today!!)

De här filerna...ljudfilerna med intervjuer...
Tänk om man hade kunnat koppla skrivaren till dessa...
Vips...så hade allt varit utskrivet!
Helt underbart!
Tänk vad jag hade sparat tid!
Och så hade jag hunnit åka till stan oxå!
Två flugor i en smäll liksom.
Åhhh!
Vill inte!

Ok...here we go...
*trycker på play*
"Vissa har man mer respekt för, så man gör det inte lika mycket mot dem..."
"De som ger respekt till mig, de respekterar jag..."
*trycker på rewind, sen play igen*

GAH!


Kommentarer
Postat av: anne

Jepp.



Det var precis detta jag oroade mig för när du skrev intervju och uppsats....

2010-04-23 @ 16:06:49
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jess

Lycka till med det i alla fall!

kram

2010-04-23 @ 16:36:10
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Em

Stick till stan och shoppa! :D

2010-04-23 @ 16:44:10
URL: http://egoinasmamma.nu

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0