Men tjena!

Nog för att jag hade tänkt ge mig själv en liten sovmorgon idag...
...men till halv elva?!
Det var ju inte riktigt meningen!
Shit vad stressad jag känner mig nu!
Har massor att göra idag!
Alla ni som pluggar/har pluggat känner nog till hur eftersatt ett hem kan bli vid tentor och annat...
...och här har det ju varit ganska stressigt den senaste tiden.
Det syns i mitt hem!
Stökigt, oordnat och om inte en sanitär olägenhet, så i alla fall ett väldigt "understimulerat" hem.
Och varför är detta då så viktigt just idag...med städningen?!
Ja, det får jag berätta sen, hinner inte nu.

Kul att min lilla "grillfadäs" roade er...hrmpf!
Övning ger färdighet, heter det ja.
Februari till oktober är min grillsäsong...typ.
Grillning sker frekvent...mycket frekvent!
Kan tycka att på de tjugo åren som jag varit grillmästare här hemma
borde ha räckt för att övning skulle resultera i färdighet.
Det har det nog gjort oxå...
...men det var det här med burgare alltså...smeten...hrmpf!
Svaret på mina problem är definitivt ett halster.
Det har jag fått bekräftat från en säker källa! =)

Nu måste jag kila!
*flänger iväg med fladdrande hår*
Ses sen, så berättar jag mer om varför jag är lite jäktad idag.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Glöm inte bort att andas bara ;-)



Kram

2010-04-29 @ 11:17:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Ojojoj....det verkar vara mycket nu för dig.

Men jag ser framemot vad som komma skall :)

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-04-29 @ 11:59:32
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Therese

Can´t wait til you berättar vadan denna stress uppkommer för ;o)

Breath in breath out bara....glöm inte det

kram

2010-04-29 @ 13:12:31
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Moonroose

Men tjena hallå!!



Det där lät inte bra, stanna upp...hämta andan!!



Önskar dig en ljuvligt härlig stressfri valborgsmässoweekend!



Kramelikramen

2010-04-29 @ 13:32:51
URL: http://www.sunhappines.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0