Precis som vanligt...

...när jag är jäktad, så bloggar jag mer än nånsin!
Idag handlar (faktiskt) inte min stess om plugg.
Nej, den stressen har jag fått trycka undan idag.
Nu handlar det mer om det där eftersatta hemmet jag talade om.
I detta ska släkten befinna sig i morron.
De är väl medvetna om min situation...
...att jag inte hinner så mycket annat än att plugga...
...och de har dessutom förståelse för det.
Men inte vill man väl ha hem "gäster" i ett hem som liknar faen!?
Inte jag i alla fall!
Även om de varit här...och sett hur det kan se ut.
Nä, när det är kalas, då krävs det lite ordning och reda.
Ja, alltså vi ska äntligen få till en liten bjudning, då näst äldsta sonen fyllde tjugo (!?) för ett par veckor sedan.
Lite kalajs, fest, bjudning...eller vad man ska kalla det.

Och som vanligt då jag är lite stressad, så skjuter jag upp måstena en tid.
Kan liksom inte riktigt komma igång förrän jag är superstressad.
Är ju en sån tidsoptimist oxå jue!
Nu när jag sovit till halv elva idag och höll på att svimma då jag såg vad klockan var, till exempel...
Vad gör jag då?!
Jo, sätter mig och bloggar!
Smart där!
NOT!

Nu MÅSTE jag verkligen börja bocka av mina måsten!
Det första blir att sortera och samla ihop mina olika högar.
Jo, för jag har en hög med C-uppsatsstuff, en hög med X-arbetesstuff (sådärja, då fick jag ändå med lite plugg, även i detta inlägg) och flera högar med...ja, odefinierbartstuff...!
Var faen ska jag göra av allt?!
Förlåt att jag svär som en borstbindare...
...är liksom oxå ett litet stressrelaterat symtom som jag har.

Nu ska vi se...
...dagstidningar ja...
...de har oxå en egen hög...
...kanske läge att slänga några...alla!
FAN!


Kommentarer
Postat av: hugan

Ta nu det lilla lugna. Men sätt sen en jä*la fart!!

Sen kanske det inte behöver vara dammfritt i varenda hörn, eller papperstomma bänkar...Huvudsaken alla är friska och glada och får träffas!

Ha en skön helg!

Kramar

2010-04-29 @ 13:29:15
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0